Pagini

duminică, 22 august 2010

7 pasi


Seven Steps to Connect with Your Angels
7 trepte pentru a te conecta la Ingerii tai
de Christopher Dilts


Cerand Ingerilor ajutor reprezinta una din cele mai puternice practici spirituale. Putem sa cerem ajutor imediat Ingerilor in orice moment sau loc.

Fiecare fir de iarba are un Inger deasupra care ii spune “cresti, cresti” – spune un proverb evreiesc.
Fiecare persoana are unul sau mai multi Ingeri pentru a-i ghida acestia ajutandu-i si asistandu-i, fiecare activitate umana ca parteneriatele de afaceri, organizatiile si relatiile de asemenea au unul sau mai multi Ingeri care patroneaza peste acestea oferind gratie, asistenta si binecuvantari.

Exista 7 trepte pentru a ajuta la chemarea Ingerilor tai oricand ai nevoie.

1) Cere ajutorul. Cere ajutorul 24/24; cu cat mai receptivi suntem, cu atat mai mult ajutor ne dau. Daca iti diminuezi receptivitatea limitezi puterea ingerilor sa te ajute. Creaza-ti propriile rugaciuni pentru chemarile specifice cand ai nevoie de ajutor. Trebuie sa realizezi ca atunci cand chemi un Inger, ceea ce se intampla cu adevarat este ca te deschizi pe tine insuti la o mai mare receptivitate fata de asistenta lor.
2) Imagineaza-te pe tine insuti ca fiind plin de asistenta Ingerilor. Ingerii lucreaza cu oricine indiferent de istoria personala sau credinta. Ingerii sunt infiniti si omniprezenti – cererea nu ii diminueaza in nici un fel si nici nu ii afecteaza in nici nu le afecteaza in nici un fel abilitatile lor de a fi alaturi si de a ajuta pe toti in acelasi timp. Ei exista in afara experientei noastre de timp si spatiu. Ei raspund oricui cu depilna iubire neconditionata.
3) Conecteaza-te cu copilul tau divin chemand Ingerii si cerandu-le ajutorul. Copilul divin din interiorul tau este inocent si « adevarat » -si recunoaste Ingerii ca adevarati si plini de daruri de la Creator. Aceasta va crea o deschidere, receptivitate, dorinta, istetime si minunea ca vei fi pregatit sa primesti darurile Ingerilor tai pe care le-au pregatit pentru tine.
4) Incredinteaza totul Ingerilor. Fa aceasta in special in timpul invocarii si rugaciunilor. Plaseaza fiecare disputa, problema, grija si teama, ca si orice buna intentie si orice consecinta pozitiva iti imaginezi ca rezultat al cererii tale in mainile Ingerilor tai. Lasa se se duca si descarca-te de toate asteptarile despre cum va fi raspunsul la cererea ta.
5) Exprima-ti aprecierea si gratitudinea. Gaseste si exprima-ti aprecierea autentica si gratitudinea pentru viata ta exact asa cum este ea. Daca te opui violent acesteia, cere Ingerilor ajutor sa gasesti iubirea care este prezenta in oricare dificultate cu care te confrunti. Ai rabdare cu aceasta si lasa sa plece orice asteptare despre cum iubirea poate sa iti fie revelata. Iubirea este infinita si vei gasi tot mereu la cele mai adanci nivele de constiinta prezenta iubirii ca sa urmezi aceasta practica.
6) Stii ca asta e dat. Oricarei rugaciuni i se raspunde si gratia este data mereu. Daca te temi ca rugaciunile tale nu isi vor avea raspuns, atunci cere ajutor in intelegerea si vederea raspunsului la rugaciune mai clar. Increde-te in aceea ca vei vedea dragoste in fiecare raspuns la rugaciune. Esti cunoscut complet si iubit neconditionat de Ingeri. Nimic din ceea ce ti-ar servi nu iti este indepartat.
7) Actioneaza repede dupa ghidarea pe care o primesti. Accepta oportunitatile si actioneaza dupa ele imediat. Ajutorul angelic este infinit si nelimitat – nu poti sa il consumi si sau sa iesi afara din el. Nu poti sa ceri « prea mult »
- Ingerii sunt fericiti sa iti daruiasca fara limite. Cu cat mai repede actionezi, cu arat mai repede vei primi asistenta !

Adu-ti aminte

Sarbatoreste-te pe tine acela care esti in acest moment. Lasa orice judecati critice sau ganduri negative despre tine, viata ta sau despre altii in mainile Ingerilor pentru vindecare. Chiar si pentru cateva momente, lasa sa plece tot ce nu este iubire pentru tine si tot ce te inconjoara de acest fel. In acest moment de predare, mult mai multe pot sa faca pentru tine Ingerii decat poti sa faci tu insuti. Accepta-te pe tine insuti pentru a face alegerea de iubire si increde-te Ingerilor. Multumeste Ingerilor pentru asistenta. Pune-ti dorinta de a adanci relatia cu Ingerii.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoasă şi utilă această lecţie despre conexiunea cu îngerii! Ştiu că fiecare cuvânt e adevărat, şi totuşi...mă simt prea mică, şi plină de păcate, ca să-i chem!

Nu ştiu dacă ai citit cartea "Walkiriile" de Paulo Coelho: este despre un om care a plecat în deşert, împreaună cu soţia, pentru a căuta îngerii. Pentru că el auzise că acolo s-au arătat! Până la urmă, află el ceva, dar...Mai bine nu îţi spun, mai bine citeşti cartea, e minunată! Poate a apărut între timp şi în română; eu am găsit doar o versiune în engleză, dar foarte accesibilă. Parcă era engleza din şcoală!

Te pup, şi să ai îngerii aproape!

Mariana spunea...

Soul, draga mea asa sunt si eu daca ma crezi, mica de tot ....si totusi stii ca am scris Ingerul mut anul trecut :)am si incercat sa interpretez tacerea unuia, nu mi-a iesit...
nu credeam nici eu si nu i-am chemat decat in rugaciunile mele catre ingerul pazitor, totusi cred ca subconstient s-a petrecut ceva.
Am gasit ingerul intr-o vitrina, intamplator,era asezat pe o carte "Viata te invata" nu am citit-o ca n-am avut cum, dar am cautat pe net articole cand am ajuns acasa, toate in engleza, priceput atat cat stiu eu sa ascult :)
cartea era intr-o vitrina intamplator in drumul meu cand incercam sa ajut o prietena sa vada partea frumoasa a vietii, repet intamplator...
si totusi viata uneori ne invata

multumesc de recomandare, n-am citit-o incerc sa o caut daca imi traduci ce nu pricep din ea ar fi exceptional
stii, la fel ca visul de asta vara a fost exact cum mi-ai spus, trebuia sa ajut pe cineva n-am stiut cum dar visul mi-a aratat calea
si eu vreau pe Santiago de Compostella poate aflu mai multe

te imbratisez cu ingeri cu tot!

Anonim spunea...

Şi eu vreau pe Santiago! Poate, pe la pensie, vom reuşi să plecăm amândouă în pelerinaj...:)

Semne şi răspunsuri primesc şi eu, mereu - nu ştiu dacă de la îngeri, sau de la Dumnezeul din mine. Doar că nu îi chem direct, m-aş simţi prea responsabilă apoi!

Te sărut şi eu, cu tot cu îngeraşi!

Anonim spunea...

La multi ani, Maria!

un vis spunea...

Multumesc draga mea.
Am primit unh inger in dar, pictat :)